Jumaat, 7 Jun 2013

SUAMI AKU USTAZ






wah,,bilelah cite ni nk keluar?? mesti best nnti bile keluar cite ni..xsabar2 rasanya..hehe...
 ni ade sikit sinopsis nya,,

aalisa bukanlah anak gadis yg nakal manapn,tp bila mak n ayahnya sudah mula tidak percayakan diri dia,apa lagi yg dia blh buat???

"kami nak satukan kamu dgn hafiz sebelum kami bertolak ke mekah"

yang menjadi masalh buat alis aadalh apabila TIDAK bukan salah satu pilihan jawapan yg dia ade,dan dia pula tidaklah sampai hendak melarikan diri drp keluarga,,senakal2 alisa,kasih sayang dgn mak dgn ayah masih mampu mbuatkan dia mengikut kata mereka.tapi macamana pula dgn cite2 dia???

dia itulah ustaz disekolah aku.ustaz yg palinh popular pulak tu sebab dia masih belum berpunya lagi.hendak dikatakan handsome,semestinya tidak.pada aku,dia bukanlah tergolong di dalam lelaki idaman aku.tetapi kalo sudah ramai yang mahu mengisi borang utk masuk 'kelab peminat ustaz hafiz'.kalo kelab tu dah wujud,mestilah dia tu ade rupa jgk eya kan??aduh!! tidak pasal2 dia menjadi kepunyaan aku pulak.

macammana agaknya apabila alisa yg perangai gila2 terpaksa hidup dgn hafiz yg mesti hidupnya skema??tp skema ke hafiz kalo perangainya suka myakat alisa sejak lahir sehingga besar??

'cuma aku harap,kahwin ni buakna bermakna hidup aku berakhir..well,kau tahulah kan,cite2 aku ni tinggi.pada aku umur baya kita ni sebenarnya hidup kita baru bermula.mana nak belajar,nak keje.aku harap,everything is going to be well...'






ALISA...cite2nya setinggi langit,cintanya msih belum pernah berputik.akan wujudkah cinta buat suami dan bertahankah jodoh mereka berdua?perlukah salah seorang drp mereka berkorban hanya utk mbuatkn cita2nya kesampaian,????

utk mengetahui kesudahannya jangn lupa baca novel ni taw..dgr2 kate dia nk buat filemkan cite ni..jom2 kite tunggu n saksikannya..wait and see aje lah.....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan